پرش به محتوا

ویکی‌پدیا:تابلوی اعلانات مدیران: تفاوت میان نسخه‌ها

افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Mohamadrezamehdinia (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
(۹ نسخهٔ میانی ویرایش شده توسط ۲ کاربر نشان داده نشد)
خط ۱۱۸: خط ۱۱۸:
[[کاربر:Baktanoosh|Baktanoosh]] ([[بحث کاربر:Baktanoosh|بحث]]) ‏۳۱ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۲۱ (UTC)
[[کاربر:Baktanoosh|Baktanoosh]] ([[بحث کاربر:Baktanoosh|بحث]]) ‏۳۱ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۲۱ (UTC)


== شکایت از کاربر مدرن ساینس ==
== شکایت از کاربر مدرن ساینس Modern Sciences==


به الفاظ توهین آمیز این کاربر شکایت دارم. (بابت سه مورد : آزار ، تعقیب، توهین) - در اولین ثانیه رهایی از بندایش به دنبال تسویه حساب با مقالات من می رود و چون حساب اصلیش همچنان مسدود و مشکل دار است با حساب دیگرش این کار را انجام می دهد. خیلی بعید می دانم بر روی تمام کاربران چنین حساسیتی وجود داشته باشد و این اصلا عادی و نرمال نیست.
به الفاظ توهین آمیز این کاربر شکایت دارم.


https://fa.wikipedia.org/w/index.php?title=بحث_کاربر:Modern_Sciences&oldid=27448353#ساخت_مقالات_فیلم
https://fa.wikipedia.org/w/index.php?title=بحث_کاربر:Modern_Sciences&oldid=27448353#ساخت_مقالات_فیلم
خط ۱۴۱: خط ۱۴۱:


از این دست مقالات خودشان کم ندارند.[[کاربر:Laxesuomex|Laxesuomex]] ([[بحث کاربر:Laxesuomex|بحث]]) ‏۱ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۲۹ (UTC)
از این دست مقالات خودشان کم ندارند.[[کاربر:Laxesuomex|Laxesuomex]] ([[بحث کاربر:Laxesuomex|بحث]]) ‏۱ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۲۹ (UTC)


https://fa.wikipedia.org/wiki/ویژه:مشارکت‌ها/لاکی_لوک

به همین میزان هم اکتفا نکرده و از کاربر دیگری خواسته : لظفا دسترسی ساخت رباتیک کاربر:Laxesuomex گرفته شود [[کاربر:Laxesuomex|Laxesuomex]] ([[بحث کاربر:Laxesuomex|بحث]]) ‏۱ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۳۰ (UTC)

:{{پب|Babooneh}} بنده از شما هم گلایه (و نه شکایت) دارم. من اگر آشغال ترین مقاله را هم ساخته باشم کسی حق ندارد به من با عبارت (مقالات فله ای بی کیفیت) توهین کند؟ شما توسط ایشان پینگ شدید و باید به لحن و بی ادبی ایشان تذکر لازم را می دادید. [[کاربر:Laxesuomex|Laxesuomex]] ([[بحث کاربر:Laxesuomex|بحث]]) ‏۱ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۳۳ (UTC)

ایشان یک روز نمی شود که محرومیتش تمام شده و بلافاصله دست به انتقام جویی و توهین زده (در حالی که همچنان تصور می کند من از کاربرانی هستم که به ایشان فحاشی کرده ام) در حالی که هرگز اینگونه نبوده است. چون به هیچ وجه دیگری این حجم از کینه و انتقام جویی قابل توجیه نیست. درخواست رسیدگی دارم . با سپاس[[کاربر:Laxesuomex|Laxesuomex]] ([[بحث کاربر:Laxesuomex|بحث]]) ‏۱ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۳۵ (UTC)

تمام مقالات که مشکل جزیی داشتند را رفع کردم. مقاله کلمبیا میان ویکی اش حذف شده است و کاری نمی توانم بکنم . حدود 20 مقاله هم ایشان برچسب حذف زمان دار . اولا مشکلات غیرقابل حل نیست دوما مقالات خرد هستند و برچسب خرد هم دارند و من هم تلاش می کنم رفعشان کنم ولی برچسب حذف زمان دار باید برداشته شود وگرنه بنده هم بر تمام مقالات بی کیفیت و نیم خطی این آقا برچسب حذف زمان دار خواهم زد. [[کاربر:Laxesuomex|Laxesuomex]] ([[بحث کاربر:Laxesuomex|بحث]]) ‏۱ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۳۷ (UTC)


تمام مقالاتی که مشکل رده ، برچسب خرد و اشکال میان ویکی داشت را حل کردم. [[هندی‌ها در میانمار]] را هم از نیم خطی درآوردم که نیازمند حذف زمان دار نیست. ولی از این لحظه به بعد نیم کلمه هم به مقالات اضافه نمی کنم (تا زمانی که برچسب های این آقا که صرفا جهت تسویه حساب شخصی اش با کاربرانی هست که به ایشان فحاشی کرده اند و کمترین ربطی به من ندارن و جایگزینی اش با برچسب غیر تهدیدآمیز و محترمانه اصلاح یا تکمیل). و اگر این رویه توهین آمیز و ایجاد اقدامات ایذایی و مزاحمت در اینجا چیزی عادی به شمار می رود نه فقط یک مقاله بلکه لطف کنید تمام مقالات رو حذف غیر زمان دار بزنید . چون به نظر می رسد وقت گذاشتن در اینجا کاملا بی فایده است. خدانگهدار[[کاربر:Laxesuomex|Laxesuomex]] ([[بحث کاربر:Laxesuomex|بحث]]) ‏۱ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۵۱ (UTC)

== {{کاربر|Turgang}} ==

[[ویژه:تفاوت/27542956]] تهدید قانونی به‌نظر می‌رسد. [[کاربر:Ahmad252|احمد]]<sup>[[بحث کاربر:Ahmad252|گفتگو]]</sup> ‏۱ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۳:۳۷ (UTC)

<div lang="en" dir="ltr">
<!-- Write your request here -->

</div>

نسخهٔ ‏۱ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۳:۴۳



بایگانی‌های سه سال اخیر تابلوی اعلانات مدیران
۲۰۲۴ ژانویه فوریه مارس آوریل مه ژوئن
ژوئیه اوت سپتامبر اکتبر نوامبر دسامبر
۲۰۲۳ ژانویه فوریه مارس آوریل مه ژوئن
ژوئیه اوت سپتامبر اکتبر نوامبر دسامبر
۲۰۲۲ ژانویه فوریه مارس آوریل مه ژوئن
ژوئیه اوت سپتامبر اکتبر نوامبر دسامبر
بایگانی‌ کامل سال‌های گذشته
دیگر پیوندهای مفید
درخواست بازرسی کاربر
تابلوی اعلانات حل اختلاف
تابلوی اعلانات منابع معتبر
تابلوی اعلانات دیوان‌سالاران
تابلوی اعلانات ربات‌ها
گزارش قفل آبی
راهنمای فنی مدیران

مجموعه اشتباهات کاربر:Pedram babayi در مقالات سینمایی

کاربر:Pedram babayi در طول مدتی که عضو ویکی‌پدیا شده‌است اشتباهات و بهتر است بگویم خرابکاری‌های زیادی در مقاله‌های سینمایی داشته‌است که چندین بار به وی تذکر داده شده اما همچنان به کار خود ادامه می‌دهد، وی در آخرین ویرایش‌های خود در مقاله سی‌امین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نام رضا عطاران را به عنوان برنده سیمرغ بهترین کارگردانی قرار داده این در حالی است که عطاران در این بخش حتی نامزد هم نشده (نامزدها و برندگان)

مورد دوم: در این ویرایش به اشتباه نام فیلم گشت ۲ را برای حمید فرخ‌نژاد نوشته که هم فیلم مراسم و هم خبر آن موجود است پس از بحث با وی ایشون کل اشتباه را کتمان کرد تا رهایی پیدا کند.

مورد سوم: کاربر نام برده در مقاله بیست و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اقدام به قرار دادن نام افرادی به عنوان برنده یا نامزد در بخش‌های جشنواره کرده‌است در حالی فیلم آفریقا اصلاً در این دوره از جشنواره شرکت نکرده که بخواهد نامزد یا برنده شود!

با تفاسیر بالا باید به صورت مداوم ویرایش‌های این کاربر بررسی شود تا مبادا وی اطلاعات غلط در مقاله‌ها وارد کند و از آنجایی که به اندازه کافی به وی تذکر داده شده است درخواست قطع دسترسی و تصمیم مناسب برای جلوگیری از ویرایش‌های خرابکارانه وی را دارم. --Kasir بحث ‏۱۰ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۸:۳۰ (UTC)پاسخ

@Pedram babayi: لطفاً دفاعی اگر دارید ارائه دهید. اطلاعاتی که افزوده‌اید درست نیستند. درفش کاویانی (بحث) ‏۲۳ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۰:۰۸ (UTC)پاسخ

ویرایش‌های کاربر:Editor-1

کاربر:Editor-1 در مقاله مؤسسه قرن ۲۱ اقدام به اضافه کردن حجم زیادی از مطالب فاقد منبع کرده است، با توجه به اینکه حجم عمده مقاله فاقد منبع بود آن مطالب را حذف کردم اما این کاربر وارد جنگ ویرایشی شده و حتی تذکر من را در صفحه بحث خودش را نیز خنثی‌سازی کرده است، از طرفی وی قبلا سابقه جنگ ویرایشی و استفاده زیاد از خنثی‌سازی را دارد و نمونه آن تذکر یکی از مدیران به وی بوده است، برای همین درخواست دارم به نحوه ویرایش این کاربر و خنثی‌سازی متوالی و جنگ‌های ویرایشی وی رسیدگی شود. --Kasir بحث ‏۲۷ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۳:۴۸ (UTC)پاسخ

ایشان در تمام ویرایش‌های خود تنها یک دلیل برای حذف آن مطالب و همینطور اعتراض به بنده بیان کرده‌اند و آن این است که آن مطالب «فاقد منبع» هستند درحالیکه در همان ویرایش نخست که مال سه هفتهٔ قبل است من دو منبع اولیه به عنوان منبع، همراه با مطالب منتشر کرده بودم، دو مرتبه در خلاصه ویرایش به ایشان گفتم که

«هیچ چیز فاقد منبع اضافه نشده بود، تنها منابع اولیه/اورجینال هستند که می‌توانید برچسب مربوطه را اضافه کنید، مطالب فاقد منبع را هم همین طور راحت نمی‌توان پاک کرد آن هم با جعبه اطلاعات» (مدرک)

«دلیل ارائه شده برای حذف (فاقد منبع) همخوانی با محتوا ندارد--منابع نوشتار اولیه/اورجینال هستند-می‌توانید الگو:منابع اولیه را اضافه کنید-حذف جعبه اطلاعات و رده توجیح ناپذیر است» (مدرک)

ولی ایشان باز هم حرف خود را (فاقد منبع) حتی در همین جا تکرار می‌کند، وقتی یک دلیل برای حذف یک متن ارائه می‌شود، بدیهی است که آن دلیل باید معتبر و مطابق با وضعیت متن باشد، و دلیل ایشان نامعتبر است، اگر ایشان با آن دو منبع مشکل دارد به این دلیل که دست اول هستند، باید الگوی مذکور را به مقاله بزند و مهلت دهد تا من بگردم و منابع ثانویه یا ثالث را به مقاله اضافه کنم نه اینکه آن همه مطلب که یک ساعت ویرایش و بهبود آن وقت گرفت را عین آب خوردن به‌راحتی حذف کند، تازه جعبه اطلاعات و یک رده مرتبط را هم حذف می‌کند. اگر مشکل با متن و خود نوشته‌ها دارد، آن هم یک موضوع متفاوت از «فاقد منبع» است و نیاز به بحث در صفحه بحث مقاله دارد.

«... حتی تذکر من را در صفحه بحث خودش را نیز خنثی‌سازی کرده است»

براساس وپ:بحث کاربری هر کاربر این حق را دارد که صفحه بحث خود را حتی خالی کند:

«اگر چه کاربرها اجازه دارند که محتوای صفحهٔ بحث خودشان را پاک کنند، ترجیح بر این است که محتوا را بایگانی کنند.»

تذکر ایشان هم نابجا و غیر-ضروری بود، در همان صفحه بحث مقاله می‌توانست حرف خود را بگوید، دلیل ندارد که یکراست به صفحه کاربر برود و آنجا را سیاه کند. --Editor-1 (بحث) ‏۲۷ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۰۰ (UTC)پاسخ

من از مدیران درخواست قطع دسترسی این کاربر و محدودیت برای استفاده از خنثی‌سازی تا ۶ ماه را دارم، باید از خنثی‌سازی‌های مدام وی جلوگیری شود. Kasir بحث ‏۲۸ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۱:۲۸ (UTC)پاسخ

@Editor-1: سلام بر شما، وپ:اثبات را مطالعه کنید. اولین خط آمده

محک گنجاندن مطالب در ویکی‌پدیا قابل تأیید بودن آن‌ها است و نه حقیقت داشتنشان و درستی آن‌ها. به عبارت دیگر، محک گنجایش مطالب این است که خوانندگان مقاله قادر باشند مطالب اضافه‌شده به ویکی‌پدیا را از نظر منابع معتبر مورد بررسی قرار دهند و نه اینکه نویسندگان مقاله به حقیقت و درستی آن‌ها معتقد باشند.

شما باید مطالب خود را به همراه منبع وارد کنید نه اینکه اول مطلب را وارد کنید بعد دنبال منبع مناسب برای آن بگردید. اگر فکر می‌کنید این روش راحت‌تر است از صفحه تمرین خود استفاده کنید. -- Behzad39 (بحث) ‏۲۸ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۴:۰۷ (UTC)پاسخ

@Behzad39: سلام. همان طور که گفتم مطالب دارای منبع اولیه بودند، لاکن منابع از نوع اولیه و اورجینال هستند. باتوجه به شهرت و اعتبار این شرکت، دیگر حداقل می‌توان از وب‌سایت خودش برای بازگوکردن تاریخچه خودش استفاده کرد:

من یک مطلب مفهومی و جنجال برانگیز و تاریخی به مقاله اضافه نکردم، بلکه یه تاریخچه مختصر و کوتاه از این شرکت با استناد به وب‌سایت رسمی خودش که جزو قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های فارسی‌زبان هم هست، افزودم.

ایشان بعد از سه هفته! اومده به ویرایش من که مقالهٔ ساخت او را از حالت برهنگی و خرد بودن خارج‌کرده گیر می‌دهد، به ایشان توصیه می‌کنم وپ:مالکیت را بخواند و به‌یاد داشته‌باشد. -- Editor-1 (بحث) ‏۲۸ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۴:۴۳ (UTC)پاسخ

@Editor-1: شما می‌توانید از سایت خود شرکت برای موارد محدود استفاده کنید و این مشکلی ندارد اما زمانی که اطلاعات زیاد و از طرفی مواردی که شرکت مدعی آن است را طبعا نمی‌توانید از خود سایت شرکت بردارید و نیاز به منبع دیگری دارد.--Behzad39 (بحث) ‏۲۸ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۰۲ (UTC)پاسخ
@Editor-1: سلام بر شما، امیدوارم متوجه اشتباه خود شده باشید، شما از کاربران قدیمی هستید و قاعدتا نیازی به تذکر ندارید. در صورت تکرار چنین مسائلی متاسفانه مجبوریم اقدامات سخت‌گیرانه‌تری انجام دهیم. -- Behzad39 (بحث) ‏۲۹ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۳:۳۶ (UTC)پاسخ

@Behzad39: سلام. «امیدوارم متوجه اشتباه خود شده باشید»، نخیر متوجه نشدم! از کدام اشتباه صحبت می‌کنید؟! آن شخص که مرتکب اشتباه شده‌است kasir است نه بنده، این وسط اگر قرار بر اعتراض و شکایت باشد بنده باید این کار را می‌کردم، ایشان دست پیش گرفته است تا پس نیفتد، شما هم یا عرایض بنده را دقیق نمی‌خوانید و متوجه نمی‌شید یا اینکه لینک‌های ذکرشده و مقاله را دقیق بررسی نکرده‌اید تا متوجه موضوع شوید. به هرحال بنده مرتکب اشتباهی نشده‌ام و از هیچ کاری هم پشیمان نیستم، اگر قسمتی از آن مطالب که توسط من به مقاله افزوده شده‌است مشکلی دارد لطفاً در صفحه بحث مقاله مطرح کنید تا یا آن را حذف کنم یا دنبال منابع ثانویه و ثالث بگردم. بااحترام. -- Editor-1 (بحث) ‏۲۹ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۲۷ (UTC)پاسخ

@Editor-1: سلام، مثلا این موسسه ادعا کرده جایزه اسکار را برده، شما این خبر را در مقاله می‌نویسید و منبع را سایت موسسه قرار می‌دهید، این اشتباه است. در مطالبی که وارد مقاله کردید می‌توان بعضی از جزییات را به سایت موسسه ارجاع داد اما این حجم مطلب و تعدادی فکت که وارد مقاله شده نیازمند منابع معتبر و مستقل دارند، این اشتباه شما بوده -- Behzad39 (بحث) ‏۲۹ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۰:۲۲ (UTC)پاسخ

@Behzad39: «مثلا این موسسه ادعا کرده جایزه اسکار را برده» جایزه اسکار؟!😂😂 این که می‌گویم «شما هم یا عرایض بنده را دقیق نمی‌خوانید و متوجه نمی‌شید یا اینکه لینک‌های ذکرشده و مقاله را دقیق بررسی نکرده‌اید تا متوجه موضوع شوید.» بی‌خود نیست، نه آقاجون اسکار کجا بود! یک شرکت مشهور و شناخته‌شده که حدود بیست سال سابقه فعالیت دارد و ارتباط بسیار نزدیکی با نهادهای دولتی مربوطه دارد هیچ‌وقت چنین ادعای مزحک و خلاف واقع را نمی‌کند، در صفحه «درباره مؤسسه» در وب‌سایت آن و همین‌طور متن بنده تنها آمده است: «قرن ۲۱ تا آخر سال ۱۳۸۸ موفق به عرضه ۸۰۰ عنوان فیلم و انیمیشن گردید که از این تعداد، ۱۵۸ عنوان فیلم ایرانی بود که این رکورد، باعث شد محمد مهدی جعفری به عنوان موفق‌ترین مدیر موسسات و شرکتهای ویدئو رسانه کشور در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر مورد تقدیر قرار بگیرد.» حرفی از جایزه و اسکار نبود، تقدیر و تشکر در همه جشنواره‌ها یک کار متداول است و چیز خیلی مهمی هم نیست، لاکن من گشتم و یک منبع قدیمی برای آن یافتم و همراه با یک منبع از راسخون برای «در مراسمی که برای اولین بار در مورد دوبله در اسفند سال ۱۳۸۸ در سالن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، جایزه بهترین فیلم دوبله‌شده، به قرن ۲۱ به خاطر دوبله فیلم تایتانیک اهدا گردید.» به مقاله افزودم: ویژه:تفاوت/27511796، هرچند که باتوجه به اعتبار این شرکت احتیاج خاصی به این کار نبود و حرف و دلیل اعتراض Kasir و واگردانی‌های بنده چیز دیگری بود که گفته‌شد. -- Editor-1 (بحث) ‏۲۹ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۲:۱۷ (UTC)پاسخ

@Editor-1: همکار گرامی در مثل جای مناقشه نیست. هدفم از اسکار این بود که یک مثال پراهمیت بزنم، در نسخه ویرایش شده توسط شما
  • این موسسه موفق به دریافت دیپلم افتخار....
  • تقدیر از محمد مهدی جعفری به عنوان موفق‌ترین مدیر موسسات......
  • تاسیس کارخانه لوح فشرده قرن ۲۱ به...
  • و موارد دیگر، اینها همه ادعایی هستند که باید توسط منابع مستقل تایید شوند نه سایت خود شرکت، مثل این است بنده در سایت شخصی خودم ادعا کنم بهترینم، این موارد مورد اعتراض کاربر کثیر بوده که صحیح هم هست. -- Behzad39 (بحث) ‏۲۹ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۳:۳۸ (UTC)پاسخ

@Behzad39: «این موارد مورد اعتراض کاربر کثیر بوده» هرچند که اصلاً واضح نبود ایشان دقیقاً به چه چیزی اعتراض دارد چون تنها «فاقد منبع» را مثل طوطی (🐦🐦) تکرار می‌کرده‌است لاکن چشم، من برای آن ادعاها می‌گردم دنبال منابع مستقل، البته برای آن «تقدیر» یک منبع افزودم. به ایشان هم بگویید دفعه بعد منظور خود را دقیق و واضح در صفحه بحث مقاله بیان کند و اگر خواست چیزی را حذف کند دلیلی که برای حذف آن میاورد باید با وضعیت آن تناسب داشته باشد، همچنین سایر موارد که مشکل ندارند را نباید حذف کند، مثلاً در این مورد، جعبه اطلاعات و یک رده را هم که هیچ مشکلی نداشتند حذف کرده‌بود. -- Editor-1 (بحث) ‏۲۹ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۳:۵۸ (UTC)پاسخ

@Editor-1: خدا رو شکر قبول کردید اما مشکل جدیدی ایجاد کردید، اینجا کسی به کسی نمی‌گوید طوطی،لطفا جمله خود را حذف کنید. -- Behzad39 (بحث) ‏۲۹ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۱۹ (UTC)پاسخ
@Behzad39: من به ایشان نگفتم طوطی (🐦🐦)، گفتم «تنها «فاقد منبع» را مثل طوطی (🐦🐦) تکرار می‌کرده‌است»، و به‌قول شما «مثل جای مناقشه نیست»! -- Editor-1 (بحث) ‏۲۹ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۳۵ (UTC)پاسخ
@Editor-1: مثلی بزنید که حاشیه ایجاد نشود. چرا اصرار دارید؟ بگذارید مساله تمام شود. -- Behzad39 (بحث) ‏۲۹ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۳۷ (UTC)پاسخ

حمله شخصی توسط کاربر:Editor-1

کاربر یک مرتبه در اینجا حمله شخصی کرده است که به ایشان تذکر لازم دادم دوباره در اینجا تکرار کرده است، با توجه سابقه ایشان درخواست بررسی و برخورد دارم. -- ‏ SunfyreT ‏۳۰ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۲۰ (UTC)پاسخ

آن حرف‌ها «حمله شخصی» نیستند و من هم چنین هدف و منظوری نداشتم، ولیکن برای این مورد آخری عذرخواهی می‌کنم، شما هم قوانین را رعایت کنید و از ادعاهای فاقد مدرک پرهیز کنید و جواب دیگران را درست بدهید، آن ویرایش آخر را هم اصلاح کردم. -- Editor-1 (بحث) ‏۳۰ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۲۵ (UTC)پاسخ

اون «دستکاری» نبود، تعارض ویرایشی رخ داد و من چون از قابلیت «تعارض ویرایشی دو ستونی» استفاده می‌کنم و چون وقت بسیار تنگ بود و نمی‌تونستم پای سیستم بمونم و لازم بود تا حدود دو ساعت از سیستم جدا شوم، گزینهٔ ویرایش خودم را انتخاب و ذخیره کردم، مخصوصاً که آن لینکی هم که دادید کاملاً غیرضروری است چون هم پیام‌های مربوطه همگی در صفحه بحث من که تحت پیگیری مدیران هم هست، وجود دارند و هم مدیران در جریان سابقه من هستند، واقاً نیازی نبود وقتی کاربر در ویکی حضور دارد، یک ویرایش غیرضروری ایجاد کنید که منجر به تعارض ویرایشی شود، همچنین لازم و توصیه‌شده است که از {{کاربر}} در ابتدای ریسه شکایت از کاربران استفاده شود تا احتیاجی به اینجور ویرایش‌های سبک و غیرضروری که می‌توانند منجر به تعارض ویرایشی و ایجاد زحمت برای سایرین و فشار بر سیستم شوند، نباشد. -- Editor-1 (بحث) ‏۳۰ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۵۴ (UTC)پاسخ

تذکر جعل منبع به کاربر Zhilbert و واگردانی ویرایش

لطفا یکی از مدیران جعل منبع کاربر Zhilbert را در مقاله ساری گلین بررسی کند. علی‌الرغم تذکر در صفحه بجثشان و خلاصه ویرایش واگردانی، آنرا حذف و مجددا اقدام به جعل منبع کرده است.ًReza Irenji - (بحث) ‏۳۰ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۴:۳۹ (UTC)پاسخ

@Rtirenji: ویرایش‌های اخیر و گذشته (چند هفته پیش) شما باعث تنش و جنگ ویرایشی شده‌است در صفحه (بحث شما) چند اخطار خرابکاری و همچنین قطع دسترسی موجود است.
  • اول اینکه برا اساس ادعای شما که جعل منبع شده است و شما چند مرتبه ویرایش بنده را خنثی کردید در زیر آوردم:

توضیح : ساری آغچیک (Սարի աղջիկ)، نام این ترانه در زبان ارمنی، یعنی «دختر کوهسار» که برای این نوشتار منبع آورده شده است ولی شما به من تهمت جعل منبع زدید که صحیح نیست. منبع:(Conflicts in music in the South Caucasus: The case of Armenians and Azerbaijanis) انگلیسی: Sari Gelin (Bride in Yellow) in Azeri, or Sari Aghjik (Girl from the Mountains) in Armenian

توضیح: این ترانه در میان مردم ارمنیان، ایران و ترکیه گسترده‌است. منابع این: Conflicts in music in the South Caucasus: The case of Armenians and Azerbaijanis منابع و این: Turkish Intellectuals Who Have Recognized The Armenian Genocide: Şanar Yurdatapan کاربر Rtirenji چند مرتبه جمله بالا منبع دار را خنثی نموده و این مطلب (این ترانه در میان مردم قفقاز، ایران و ترکیه گسترده‌است.) را جایگزین نموده است که (بدون منبع می باشد) سئوالی از کاربر Rtirenji قفقاز کجا است؟ و شامل چه کشورهایی می شود؟ آیا جمله قفقاز در اینجا کاربردی دارد آیا صحیح است یا اشتباه؟ ساری گلین بین سه کشور گستره است یا قفقاز !؟ انگلیسی: Sari Gelin among Armenians, Azerbaijanis, Georgians, Persians, and Turks. The song is a subject of contention and accusations of plagiarism among the countries where it is popular. At the moment, there is no consensus about its country of origin

کاربر Rtirenji دست به اقدام ایجاد مقاله نامفهوم و تقلبی زده است به نام ساری آغچیک آیا این اقدام تحریف تاریخ نیست؟ در ویکی انگلیسی نام مقاله اینگونه امده است Sari Gelin-Sari Aghjik. کاربر Rtirenji توهین و تهمت جعل منبع زده است و ایشان و سابقه ویرایش او و حذف مطالب منبع دار دو مرتبه حذف مطالب منبع دار در مقاله غیر سازنده است متاسفانه.--ژیلبرت (بحث) ‏۳۰ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۹:۰۱ (UTC)پاسخ

مسدود شدن

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.

عذرخواهم من امروز که آمدم مطلبی را تغییر بدهم یک پیغام برایم نشان داده می‌شود که می‌گوید ادمینی به‌نام Jon Kolbert این نشانی آی‌پی را به‌صورت سراسری بسته و در اکتبر ۲۰۲۱ به‌پایان خواهد رسید. لازم به ذکر است آن آی‌پی بسته شده مربوط به پراکسی یا وی‌پی‌ان نیست و الان برای نوشتن این پیام دارم از وی‌پی‌ان استفاده می‌کنم. با درود Atheist (بحث) ‏۳۱ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۰۳ (UTC)پاسخ

@Atheist: ویکی‌بدان (و نیز شخص Jon Kolbert؛ تا جایی که مطلعم) در خلاصه بستن دلیلش را می‌نویسند. با توجه به این که یک آی‌پی را تا ۲۰۲۱ سراسری بسته‌اند، به احتمال خیلی زیادی باید دلیلش Open proxy باشد. شاید هم به‌جای یک آی‌پی، یک بازه را بسته‌اند و آی‌پی شما در همان بازه بوده. به هر حال، پیشنهاد می‌کنم که از طریق ویژگی ویژه:ایمیل به کاربر به Jon Kolbert ایمیل بزنید و موضوع را به او اطلاع دهید. توصیه می‌کنم تا زمانی که او از شما درخواست نکرده، آی‌پی‌تان را مستقیماً نفرستید (ممکن است شیوه‌ای به شما ارائه دهد که آی‌پی را رمزگذاری کرده و بعد برایش بفرستید). اگر واقعاً بستن آی‌پی درست باشد و شما همچنان تحت تاثیر قطع دسترسی باشید، احتمالاً دسترسی وپ:معاف را به‌طور سراسری به شما اعطا خواهند کرد. احمدگفتگو ‏۳۱ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۳۶ (UTC)پاسخ
سلام، روش ساده‌تر اینکه به مردتنها بگویید، ایشاندسترسی لازم برای حل مشکل را دارند.Behzad39 (بحث) ‏۳۱ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۴۸ (UTC)پاسخ
از راهنمایی هر دو گرامی خیلی سپاسگزارم. الان آن پیغام را ندارم ولی حدس می‌زنم در توضیحاتش «Open proxy» را نوشته بود. چون سرعت اتصال وی‌پی‌ان جان‌کاه بود با خاموش و روشن کردن مودم آپی را عوض کردم و فعلا مشکل برطرف شده. در صورتی که دوباره آی‌پی مسدود شود بهشان اطلاع خواهم داد. با درود Atheist (بحث) ‏۳۱ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۸:۰۳ (UTC)پاسخ

من از نوادگان حسین خان نخجوانی هستم و قصد افزودن ترجمه بخش انگلیسی ویکی پدیا را به بخش فارسی صفحه ایشان را دارم

Baktanoosh (بحث) ‏۳۱ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۲۱ (UTC)پاسخ

شکایت از کاربر مدرن ساینس Modern Sciences

به الفاظ توهین آمیز این کاربر شکایت دارم. (بابت سه مورد : آزار ، تعقیب، توهین) - در اولین ثانیه رهایی از بندایش به دنبال تسویه حساب با مقالات من می رود و چون حساب اصلیش همچنان مسدود و مشکل دار است با حساب دیگرش این کار را انجام می دهد. خیلی بعید می دانم بر روی تمام کاربران چنین حساسیتی وجود داشته باشد و این اصلا عادی و نرمال نیست.

https://fa.wikipedia.org/w/index.php?title=بحث_کاربر:Modern_Sciences&oldid=27448353#ساخت_مقالات_فیلم

تو چه حقی داری که با این لحن "مقالات فله ای بی کیفیت کوتاه و ترجمه نشده" بنده را مورد خطاب قرار دهی؟ این آقا با کاربر دیگری فحاشی و درگیری داشته است و حالا به تصور همان بلافاصله پس از اینکه از بلاک درآمده است و حتی هنوز هم مشکل دارد با اکانت زاپاس خود لاکی لوک به تصور اینکه با کاربر دیگری در حال جدال بر روی مقالات خرد من که برچسب خرد هم دارند برچسب حذف زمان دار زده است.

هم به لحن این آقا شکایت دارم.

هم اینکه ایشان تنها دنبال جستجوی درگیری های قبلی خود هستند که کمترین ارتباطی به من ندارد و به من اطلاع داده شده که ایشان چندین مرتبه افراد دیگری را با افرادی که به ایشان فحاشی کرده اند اشتباه گرفته اند و دنبال تسویه حساب های شخصی با زدن برچسب حذف هستند.

فقط به چند مورد از ""مقالات فله ای بی کیفیت کوتاه و ترجمه نشده" خود ایشون توجه کنید:

از این دست مقالات خودشان کم ندارند.Laxesuomex (بحث) ‏۱ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۲۹ (UTC)پاسخ


https://fa.wikipedia.org/wiki/ویژه:مشارکت‌ها/لاکی_لوک

به همین میزان هم اکتفا نکرده و از کاربر دیگری خواسته : لظفا دسترسی ساخت رباتیک کاربر:Laxesuomex گرفته شود Laxesuomex (بحث) ‏۱ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۳۰ (UTC)پاسخ

@Babooneh: بنده از شما هم گلایه (و نه شکایت) دارم. من اگر آشغال ترین مقاله را هم ساخته باشم کسی حق ندارد به من با عبارت (مقالات فله ای بی کیفیت) توهین کند؟ شما توسط ایشان پینگ شدید و باید به لحن و بی ادبی ایشان تذکر لازم را می دادید. Laxesuomex (بحث) ‏۱ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۳۳ (UTC)پاسخ

ایشان یک روز نمی شود که محرومیتش تمام شده و بلافاصله دست به انتقام جویی و توهین زده (در حالی که همچنان تصور می کند من از کاربرانی هستم که به ایشان فحاشی کرده ام) در حالی که هرگز اینگونه نبوده است. چون به هیچ وجه دیگری این حجم از کینه و انتقام جویی قابل توجیه نیست. درخواست رسیدگی دارم . با سپاسLaxesuomex (بحث) ‏۱ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۳۵ (UTC)پاسخ

تمام مقالات که مشکل جزیی داشتند را رفع کردم. مقاله کلمبیا میان ویکی اش حذف شده است و کاری نمی توانم بکنم . حدود 20 مقاله هم ایشان برچسب حذف زمان دار . اولا مشکلات غیرقابل حل نیست دوما مقالات خرد هستند و برچسب خرد هم دارند و من هم تلاش می کنم رفعشان کنم ولی برچسب حذف زمان دار باید برداشته شود وگرنه بنده هم بر تمام مقالات بی کیفیت و نیم خطی این آقا برچسب حذف زمان دار خواهم زد. Laxesuomex (بحث) ‏۱ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۳۷ (UTC)پاسخ


تمام مقالاتی که مشکل رده ، برچسب خرد و اشکال میان ویکی داشت را حل کردم. هندی‌ها در میانمار را هم از نیم خطی درآوردم که نیازمند حذف زمان دار نیست. ولی از این لحظه به بعد نیم کلمه هم به مقالات اضافه نمی کنم (تا زمانی که برچسب های این آقا که صرفا جهت تسویه حساب شخصی اش با کاربرانی هست که به ایشان فحاشی کرده اند و کمترین ربطی به من ندارن و جایگزینی اش با برچسب غیر تهدیدآمیز و محترمانه اصلاح یا تکمیل). و اگر این رویه توهین آمیز و ایجاد اقدامات ایذایی و مزاحمت در اینجا چیزی عادی به شمار می رود نه فقط یک مقاله بلکه لطف کنید تمام مقالات رو حذف غیر زمان دار بزنید . چون به نظر می رسد وقت گذاشتن در اینجا کاملا بی فایده است. خدانگهدارLaxesuomex (بحث) ‏۱ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۵۱ (UTC)پاسخ

ویژه:تفاوت/27542956 تهدید قانونی به‌نظر می‌رسد. احمدگفتگو ‏۱ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۳:۳۷ (UTC)پاسخ